پاسخگوی آنلاین

خلق یک رویا به واقعیت

در دنیای دیجیتال امروز، طراحی یک وبسایت نه تنها یک فرصت است بلکه فرصتی استثنایی برای خلق یک رویا به واقعیت است.

4.9/5

رتبه

4.5/5

1240

مشتریان راضی

طراحی سايت

طراحی سایت در رشت

طراحی سايت در رشت و گيلان يکي از خدمات ديجيتال مارکتينگ مجموعه وين مارکتينگ است که در حوزه های طراحی سايت، اپليکيشن، برنامه نويسي، خدمات پشتيباني سايت، توليد محتوا و… فعاليت ميکند. امروزه با توجه به گسترش فضایي وب و عصر ديجيتال، هر کسب و کاری برای اينکه بتواند جايگاه خوبی در بازار بگيرد و بتواند هم به فروش وب سايت خود و هم به برندينگ مجموعه خود کمک کند بايد اقدام به طراحی سايت اختصاصي کند. طراحی سايت در رشت و تمامی طراحی وب سايت هاي ما در استان هاي ديگر از کشور ايران توسط تيم متخصصين وين مارکتينگ تحليل و بررسي و در نهايت انجام ميگيرد. يکي از موضوعات پر چالشي که کسب و کارها مواجه هستند نداشتن نيرو يا وب مستر در جهت کار با سايت مي باشد، ما در مجموعه وين مارکتينگ به داشتن متخصصين در زمينه هاي برنامه نويسی، پشتيباني،سئوکاران، توليد محتوا و مشاورين کسب و کار شما از تمامي چالش هاي شما بي نياز خواهيم کرد.

طراحی سایت در رشت

+9 سال سابقه

8 متخصص

+850 مشتری

طراحی منحصر به فرد

ما در وین مارکتینگ با دارا بودن متخصصین با سابقه در کنار شما هستیم تا خیال شما در مسیر پیشرفتتان آسوده باشد. طراحی وبسایت فروشگاهی، سازمانی، شرکتی، شخصی و…

مجموعه وين مارکتينگ با داشتن تجربه بيش از 15 سال در اين فضا، با افتخار ميزبان کسب و کار هايي هستيم که درآمد مجموعه ها از طريق وب سايت به تراکنش هاي بالاي 80 ميليارد در طول ماه ميرسد. از اين رو در اين قسمت ما به مزاياي مهم طراحی سايت در رشت و گيلان مي پردازيم که ميتواند براي شما اثر بخشي خوب ايجاد نمايد که در نتيجه تصميم گيري درستي در طراحی وب سايت کسب و کار خود بگيريد.

طراحی سايت در گيلان

  • فروش سريع و خودکار توسط سايت
  • کمک در جهت ديده شدن مجموعه (برندينگ)
  • ثبت اطلاعات مشتريان در سايت
  • ايجاد کمپين هاي تبليغاتي هدفمند در وب سايت
  • بازاريابي بهينه و هدفمند به واسطه گوگل
  • بازاريابي گسترده در رشت و سراسر ايران
  • نتايج مادام العمر
  • مالک حقيقي و حقوقي وب سايت
  • دريافت بازخورد مشتريان و صحبت کردن مشتريان در فضاهاي اجتماعي
  • آپديت سريع محصولات و خدمات خود
  • مارکتينگ هدفمند براي مشتريان وب سايت
طراحی سایت در گیلان

مقايسه کسب و کار سنتي با وب سايت​

کسب کار سنتيکسب و کار داراي وب سايت
ساعت کاري محدودساعت کاري نامحدود
فروش محدودفروش نامحدود
توسعه بازار محدودتوسعه بازار نامحدود حتي بين الملل
بازديد غير هدفمند از فروشگاه به صورت محدودبازديد هدفمند از فروشگاه به صورت نامحدود
پرزنت هميشگي محصولات به مشتريانپرزنت کامل محصولات فقط يکبار براي مشتريان
عدم پشتيباني 24 ساعته به مشتريانپشتيباني 24 ساعته به مشتريان
رشد کم در برندينگرشد سريع در برندينگ
کانال فروش محدود در کسب و کارکانال فروش متعدد در فروش و معرفي خدمات

طراحی سايت در رشت و مزاياي کار با مجموعه وين مارکتينگ

ويژگي هاي يک طراحی سايت خوب ​

  • طراحی رابط کاربري و تجربه کاربري مناسب (UI & UX)
  • طراحی بهينه شده براي موتورهاي جستجو (الگوريتم) و مرورگر هاي مختلف
  • داشتن امنيت مناسب و سرعت لود مناسب
  • گرافيک خلاقانه و حرفه اي
  • ميزباني توسط هاست و سرور هاي با کيفيت
  • در عين حرفه اي بودن، راحتي کار در وب سايت

حال تا به اينجا موارد مختلفي را بررسي کرديم که متوجه شويم يک وب سايت چه مزيت هايي ميتواند براي کسب و کار ما داشته باشد و حال در بخش ديگر خدمات ديجيتال مارکتينگ مجموعه يعني بخش طراحي سايت در رشت مي پردازيم به قيمت تعيين کننده طراحي يک وب سايت حرفه اي.

عوامل تعيين کننده قيمت طراحی وب سايت ​

  • امکانات لازم براي طراحی وب سايت
  • جذابيت سايت و منحصر به فرد بودن
  • سيستم مديريت محتوا
  • ورود اطلاعات
  • چند زبانه بودن وب سايت مجموعه
  • و…

سوالات متداول ​

بله -شما ميتوانيد با شماره هاي درج شده در سايت از مشاوره رايگان ما برخوردار شويد.

 

خير-مجموعه وين مارکتينگ شکل گرفته از متخصصين با تجربه در دپارتمان هاي مختلف است و جاي نگراني نيست.  

براي ارتباط سريع و مشاوره رايگان ميتوانيد با شماره تماس های  01342603101  و يا 09331669036   تماس حاصل فرماييد.

قيمت هاي طراحی سايت در رشت و گيلان و در شهر هاي ديگر تفاوت خاصي نمي کند و قيمت يک پروژه را امکانات و ويژگي هاي يک پروژه تعيين ميکند. پيشنهاد ميکنم صفحه طراحی سايت و بخش پرسش هاي متداول آن را مشاهده کنيد.

مدت زمان طراحی سايت در رشت و گيلان بستگي به حجم پروژه هاي دريافتي و همچنين نوع پروژه دارد. زمان تقريبي که ميتوانيم بگوييم بين 8 تا 14 روز ميباشد.

نقش UI و UX در طراحی سايت چيست؟​

نقش UI & UX يک نقش مکمل در طراحی سايت مي باشد (User Interface & User Experience)، به طوري که يک وب سايت زماني موفق و فروش خوبي را دارد که بتواند اين دو فاکتور يعني UI & UX را کاملا استاندارد در طراحي سايت رعايت کرده باشد. ما در مقاله تفاوت UI و UX کاملا اين دو مورد را توضيح داده ايم. ما در تيم طراحي وين مارکتينگ با بهره گيري از متخصصين با تجربه، تمامي موارد مربوط به طراحی رابط کاربری و در نتيجه خلق يک تجربه کاربری خوب براي مشتريان يا بازديد کنندگان سايت در مظر خواهيم گرفت.

چگونه يک سايت موفق داشته باشيم؟​

شما به عنوان يک کسب و کار زماني که تصميم به راه اندازي سايت مي کنيد در واقع يک قدم بسيار موثر و جدي در رشد کسب و کار خود برداشته ايد، اما اين قدم به تنهايي صرف راه اندازي سايت، سايت شما را موفق نخواهد کرد. گام هايي را بايد طي کنيد تا بتوانيد به جايگاه خوب برسيد، در ادامه بيشتر به اين موضوع مي پردازيم. شما در حال حاضر در صفحه طراحی سايت در رشت حضور داريد، اين يعني اينکه اين صفحه را در نتايج گوگل ديده ايد. بنابراين زماني که شما يک سايت راه اندازي مي کنيد، به جهت اينکه بتوانيد هم فروش خوبي و هم بازديد کننده خوبي داشته باشيد، بايد بتوانيد از کانال هاي متفاوت براي محصول و خدمات خود در سايت شما ورودي بدست بياوريد. اما اين ورودي از چه کانال هايي بدست مي آيد؟ باهم به چند مورد مي پردازيم:

  1. سئو
  2. تبليغات
  3. شبکات اجتماعي
  4. دايرکت

موارد بالا به صورت کلي کاربران را وارد سايت خود مي کنيد، اما هر کدام از آنها تعريف و توضيحات متفاوت دارد که بايد به صورت تخصصي برنامه ريزي هاي لازم بشود.

1.سئو

سئو در رشت

مهمترين موضوعي که براي هر سايتي مهم است بحث سئو يا بهينه سازي سايت براي موتور جستجو گوگل مي باشد. به اين معني که شما بايد بتوانيد سايت خود را براي موتور جستجو گوگل بهينه کنيد و بتوانيد در عبارت هاي کليدي متفاوت مثل طراحی سايت در رشت و يا طراحی سايت در گيلان در صفحات برتر گوگل قرار داشته باشيد. موضوعی که در بحث سئو باید بدانید این است، شما زمانی که سایتتان را طراحی میکنید باید بتوانید در نتایج گوگل هم حضور داشته باشید. این موضوع به چه صورت بدست می آید؟ اولین قدم این است که کلمات کلیدی هدفتان را پیدا کنید و برای هر یک از کلمات کلیدی یک صفحه جدا طراحی و کار کنید و در این صورت میتوانید در بسیاری از کلمات کلیدی و مترادف در نتایج گوگل قرار بگیرید. تيم متخصص سئو وين مارکتينگ در جهت مشاوره رايگان سئو سايتتان ميتواند در خدمت شما باشد.

2.تبليغات

حتما شما از تاثيرات مثبت تبليغات شنيده ايد، اما بايد اين مورد را در نظر داشته باشيد که هر تبليغي قرار نيست براي ما مشتري بياورد گاها تبليغاتي ميتوانيد انجام بدهيد که سطح برندينگ کسب و کار شما را افزايش بدهد. نقش تبليغات در فروش و ارائه خدمات يک کسب و کار بر کسي پوشيده نيست اما هر تبليغي بايد در پس زمينه خود استراتژي و اهداف خود را به همراه داشته باشد.

3.تجربه کاربري موبايل

تجربه کاربري موبايل

تجربه کاربري موبايل يکي از مهمترين فاکتور هايي است که ميتوانيم به آن اشاره کنيم. اگر دقت کنيد متوجه ميشويد که اکثر جستجو هايي که در فضاي اينترنت در حال انجام است، توسط دستگاه هاي موبايل انجام ميشود. به همين دليل بسيار مهم است که سايت شما در دستگاه هاي موبايل به چه صورت نمايش داده ميشود. ما در مقاله وبسايت واکنش گرا چيست و چرا مهم است؟ در خصوص اهميت تجربه کاربري يا همان user experience کاملا توضيح داديم.

4.سرعت بارگذاري سريع وب سايت

ما در شماره 3 از اهميت تجربه کاربري صحبت کرديم اما يک دليل مهم تر از تجربه کاربري هم وجود دارد و بنام سرعت وب سايت است. چرا؟ چون گوگل ميخواهد نتايجي به کاربران خود نشان دهد که خيلي سريع وبسايت برايشان باز شود که نهايتا تجربه خوبي را کسب کند. بنابراين داشتن يک سرعت عالي نياز وبسايت شماست. بياييد يک مثال واضح بزنم، در اين صفحه اي که شما حضور داريد اگر سرعت لود شدن آن زمان ميبرد، آيا اين صفحه را نمي بستند و سراغ يک سايت ديگر نمي رفتيد؟ قطعا ميرفتيد! موارد متعددي دخالت دارد تا يک سايت با سرعت بالا بارگذاري شود، ميتوانيد براي افزايش سايت خودتان از مشاوره هاي کارشناسان فني ما استفاده کنيد.

5.ذخیره اطلاعات مشتریان و کاربران سایت

همه ما از رشد سریع و دیده شدن در شبکات اجتماعی آگاه هستیم. ما برای اینکه بتوانیم سطح برندینگ مجموعه خودمان را افزایش دهیم، نیازمند حضور در این شبکات هستیم. یکی از رسانه های بسیار خوب و پرمخاطب در ایران، شبکه اجتماعی اینستاگرام است. شبکه ای که میتواند ما را سریع به اهداف تجاری خودمان برساند. به صورت کلی شبکات اجتماعی را میتوانید پلی برای ارتباط نزدیک با مخاطبانتان کنید، چه اینستاگرام باشد، چه لینکدین باشد و چه تلگرام و یا هر شبکه دیگر. اما نکته ای که شما باید در شبکات اجتماعی رعایت کنید این است که برای فعالیت در هر یک از این پلتفرم ها، باید پلن و استراتژی مخصوص به خود را داشته باشید. یعنی بدانید در اینستاگرام باید چطور فعالیت کنید، در تلگرام چطور فعالیت کنید و هر یک از پلتفرم های دیگر.

6.شبکات اجتماعی

همه ما از رشد سریع و دیده شدن در شبکات اجتماعی آگاه هستیم. ما برای اینکه بتوانیم سطح برندینگ مجموعه خودمان را افزایش دهیم، نیازمند حضور در این شبکات هستیم. یکی از رسانه های بسیار خوب و پرمخاطب در ایران، شبکه اجتماعی اینستاگرام است. شبکه ای که میتواند ما را سریع به اهداف تجاری خودمان برساند.
به صورت کلی شبکات اجتماعی را میتوانید پلی برای ارتباط نزدیک با مخاطبانتان کنید، چه اینستاگرام باشد، چه لینکدین باشد و چه تلگرام و یا هر شبکه دیگر. اما نکته ای که شما باید در شبکات اجتماعی رعایت کنید این است که برای فعالیت در هر یک از این پلتفرم ها، باید پلن و استراتژی مخصوص به خود را داشته باشید. یعنی بدانید در اینستاگرام باید چطور فعالیت کنید، در تلگرام چطور فعالیت کنید و هر یک از پلتفرم های دیگر.

جمع بندي کنيم يا ادامه بديم؟ 🙂

قطعا ادامه ميديم.

جهت مشاوره و یا سفارش، درخواست خود را ثبت کنید و یا با شماره های مربوطه تماس بگیرید.

2 دیدگاه در “طراحی سایت در رشت و گیلان (با راهکار فروش)

  • فرشته گفت:

    برای فروشگاهمون نیاز به طراحی سایت داشتیم، شما پشتیبانی هم دارید؟

    • Hossein گفت:

      در طراحی سایت بله قطعا شما پشتیبانی دارید، یکی از موضوعاتی که در طراحی سایت در رشت و تمامی طراحی سایت ها مهم است بحث پشتیبانی میباشد که صاحب کسب و کار بتواند به راحتی به موضوعات فروش خود بپردازد و در طراحی سایت و پشتیبانی، این موضوع به صورت کامل از سمت تیم پشتیبانی وین مارکتینگ هندل میشود. موفق باشید.

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.