سایت‌ های فریلنسری خارجی از جمله محبوب‌ترین انتخاب فریلنسرها برای انجام پروژه هستند، در این سایت‌ها افراد می‌توانند با توجه به تجربه و تخصص خود پروژه قبول کرده و در قبال انجام آن درآمد کسب کنند. ازاین‌رو بسیاری از افراد به دنبال بهترین سایت‌ های فریلنسری خارجی برای ایرانیان هستند.

این روزها واژه فریلنسر دیگر در میان جامعه غریبه نیست و بسیاری از افراد با آن آشنا هستند.

این موضوع به این دلیل است که بسیاری از افراد علاقه مند هستند تا در کنار شغل ثابت خود برای داشتن درآمد بیشتر به سراغ فریلنسر شدن بروند.

این در حالی است که بسیاری از افراد نیز فریلنسر بودن را به عنوان شغل اصلی‌شان انتخاب کرده اند، اما دلیل علاقمندی شما به فریلنسری هرچه باشد اطلاع داشتن از نحوه فعالیت سایت‌ های فریلنسری خارجی می‌تواند برای شما مفید واقع شود.

در ادامه به معرفی بهترین سایت‌ های فریلنسری خارجی برای ایرانیان خواهیم پرداخت.

نکات انتخاب پلتفورم Freelance

نکات انتخاب پلتفورم فریلنسر
نکات انتخاب پلتفورم فریلنسر

هدف از فریلنسر شدن شما هر چه باشد سایت‌ های فریلنسری متعددی در دنیای وب وجود دارند که می‌توانید به‌وسیله آنها در موضوعات مختلف و با توجه به مهارت شما در هرکجا که باشید مثل استان مازندران، طراحی سایت ساری، برنامه نویسی، تدوین ویدئو، ساخت آهنگ و… پروژه قبول کنید. سایت‌ های فریلنسر خارجی در کنار سایت‌ های ایرانی می‌توانند منابع خوبی برای پیدا کردن پروژه‌های حوزه تخصصی شما باشند. برای تبدیل شدن به یک فریلنسر موفق  فقط نباید به سایت‌ های فریلنسر خارجی و داخلی مراجعه کنید.

این رزومه و نحوه معرفی و پیشنهاد قیمت شماست که می‌تواند دست برنده را در زمان انتخاب کارفرما برای شما به ارمغان بیاورد. اما قطعاً داشتن یک درآمد دلاری برای هر شخصی که در ایران زندگی می‌کند می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

اما توجه داشته باشید که تمامی وب‌سایت‌ های فریلنسری خارجی نمی‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

قبل از ثبت نام حتماً شرایط و ضوابط وب سایت و نحوه پرداخت‌های مالی آن را مشاهده کنید، همچنین بهتر است توجه ویژه ای به سیستم پشتیبانی و سرعت پاسخ دهی آن داشته باشید.

پشتیبانی یک وب سایت فریلنسری دقیقاً همانند یک پل میان شما و کارفرما خواهد بود. روش‌های پرداخت درآمد نیز یکی از مواردی هستند که می‌بایست درباره آن تحقیق کنید.

با این وجود بسیاری از این وبسایت های امکان استفاده از ویزا و مستر کارت را فراهم کرده اند اما همچنان از وجود آنها اطمینان حاصل نمایید.

معرفی بهترین سایت‌ های فریلنسری خارجی

سايت های فريلنسری خارجی
سايت های فريلنسری خارجی

آپ‌ورک (Upwork)

آپ‌ورک بدون شک یکی از بهترین انتخاب‌ها برای انجام پروژه و فریلنسری است.  این وبسایت بیش از دو میلیون نفر کارفرما و فریلنسر را پشتیبانی می‌کند. لازم به ذکر است که  آپ‌ورک در زمان شروع فعالیت oDesk نام داشت، این وبسایت یک وبسایت حرفه ای برای فعالیت در طیف وسیعی از فعالیت‌ها و تخصص‌ها شمرده می‌شود.

در این وبسایت می‌توانید انواع مختلفی از پروژه‌ها را همچون ساعتی، بلند مدت، کوتاه مدت و … مشاهده نمایید. از مزایای این سایت می‌توان به پرداخت آنی، مشتریان معتبر اشاره کرد. در دست دیگر اما فی بالای خدمات و فرآیند نسبتاً پیچیده‌تر انتخاب پروژه اشاره کرد.

فریلنسر Freelancer

فریلنسر نیز یکی دیگر از وبسایت های شناخته شده این حوزه است. با توجه به گستره بسیار وسیعی از تخصص‌ها، کارفرما می‌تواند به سرعت فرد مورد نظر خود را برای انجام پروژه پیدا نماید.

برخلاف سایر وبسایت‌های فهرست این وبسایت تنها یک پل میان کارفرما و فریلنسر نیست، بلکه با ایجاد رقابت در میان فریلنسرها توانسته مهارت آنها را تقویت کرده و آنها را در یافتن پروژه یاری کند.  اگر اهل رقابت هستید قطعاً این پلتفورم می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

گورو (Guru)

گورو نیز یکی دیگر از انتخاب‌های مطلوب برای ایجاد همکاری میان فریلنسرها و کارفرمایان است. این وبسایت توجه ویژه ای به فریلنسرهای هنرمند دارد اما بسیاری از افراد حاضر در این وبسایت تخصص های دیگری همچون برنامه نویسی و … را نیز در پروفایل خود قرار داده اند.

یکی از ویژگی‌های بسیار مطلوب این پلتفرم ایجاد یک صفحه اختصاصی به فریلنسر به جهت افزایش کارایی و مدیریت پروژه‌ها است که می‌توان گفت یک سر و گردن از دیگر سایت‌ های فریلنسری خارجی معرفی شده بالاتر است.

امیدواریم از معرفی این وبسایت ها نهایت استفاده را ببرید و قدمی در رشد مالی خود بردارید.