موضوع افزایش بازدید سایت با بازاریابی محتوا بسیار جذاب است، افزودن محتوای جدید و منحصر به فرد، یکی از استراتژی های موثر برای تقویت سئوی داخلی است. اگر به طور منظم و مستمر، صفحات جدیدی را به سایت اضافه کنید، این کار ترافیک سایت را افزایش میدهد. در حقیقت، انتشار محتوای بیشتر، ترافیک سایت را بیشتر میکند.

وقتی به این موضوع فکر می کنید، متوجه سادگی آن می شوید. به همین علت، وبلاگ ها و سایت های خبری جدید، با انتشار منظم خبرها، به نتایج خوبی می رسند. در واقع محتوای بیشتر به معنای رتبه بندی بالاتر، بازدیدکنندگان بیشتر و فروش بیشتر است.

1. محتوای جدید را بر اساس یک زمان بندی منظم روی سایت قرار دهید

نظم در توليد محتوا
نظم در توليد محتوا

اگر میخواهید محتوای جدید به سایت اضافه کنید، باید زمان بندی را برای آن مشخص کنید و نسبت به آن متعهد باشید.

این موضوع کاملا بدیهی است، اما با نهایت تعجب بسیاری از صاحبان کسب و کار فقط در مورد راه اندازی سایت صحبت میکنند و هرگز فرصت انجام آن را ندارند. در حالی که با داشتن فهرستی منظم برای انتشار محتوا می توانید شاهد افزایش رتبه و عملکرد بهتر در موتورهای جستجو و رشد بازدیدکنندگان وفادار باشید و این کار بدون استفاده از فهرست یا برنامه زمان بندی اختصاصی، هرگز نتیجه نخواهد داشت.

اگر استعداد تولید محتوا ندارید و یا بودجه ای ندارید که بتوانید برای تولید محتوا یک دستیار بازاریابی تمام وقت استخدام کنید، پیشنهاد میکنم یک نویسنده دورکار استخدام کنید. در واقع فردی را استخدام می کنید تا برای شما محتوا تولید کند.

نویسندگان زیادی در ایران وجود دارند که متخصص هستند و میتوانند برای شما بنویسند و حتی می توانید روی تیم تولید محتوا وین مارکتینگ هم حساب باز کنید.

این نوع محتوا و شرایط کاری، فرایند کاری شما را سریعتر انجام میدهد.

بخوانید: طراحی سایت در رشت و گیلان

2. در شبکات اجتماعی فعالیت مستمر داشته باشید

لازم به گفتن نیست، اما باید از قدرت نفوذ شبکه های اجتماعی استفاده کنید تا بتوانید برای پست های جدید و صفحات اضافه شده، ترافیک سایت را افزایش دهید. به این صورت که بلافاصله پس از پست کردن محتوای جدید روی سایت، این محتوا را به تمام شبکه های اجتماعی ارسال کنید و چند روز بعد هم، همان مطلب را مجددا ارسال کنید، با این کار افراد متفاوتی می توانند این محتوا را مشاهده کنند. در نتیجه با افزایش فعالیت در رسانه های اجتماعی، در رتبه بالاتری نیز میتوانید قرار بگیرید.

3. در وبلاگ ها و انجمن ها فعالیت کنید

یکی از فرصت های خیلی جذاب برای جذب ترافیک و همچنین دریافت بک لینک برای ارتقا رتبه، فعالیت در سرویس های وبلاگدهی و انجمن های مرتبط با موضوع شما است.

ابتدا ثبت عضویتی انجام دهید و آدرس سایت خود را قرار دهید. سپس پس از چند روز به صورت مستمر در طی روز های مختلف شروع به فعالیت کنید.

توليد محتوا مستمر
توليد محتوا مستمر

کسی موفق نمی شود تا مستمر کار نکند. امیدواریم از مقاله افزایش بازدید سایت با بازاریابی محتوا نهایت استفاده را برده باشید و حتما سوالات خودتان را از ما بپرسید.