لینک سازی چیست، اگر متوجه بشوید که چقدر مهم است متعجب میشوید، مخصوصا وقتی عوامل بسیار زیادی وجود دارند که گوگل از آن ها برای رتبه بندی هستند و ممکن نیست وقتی دارید با سایت هایی رقابت می کنید که بک لینک های بیشتری دارند بتوانید از استراتژی کلمه کلیدی استفاده کنید و در رتبه بالایی قرار بگیرید.

در واقع لینک ها جریان یک وبسایت هستند و وقتی یک صفحه به صفحه ای دیگر لینک میشود ارزش آن صفحه بالا میرود. اگر صفحه ای ارزش زیادی برای کاربران اینترنتی ایجاد کند، منطقی است که سایت های دیگر به آن لینک شوند. به همین دلیل لینک ها موضوع مهمی در الگوریتم گوگل هستند و در نتیجه میتوانیم بگوییم لینک سازی یکی از عوامل اساسی است که با استفاده از آن میتوانید در صدر نتایج جستجو قرار بگیرد.

راز کوچکی از لینک سازی که کمتر میدانید.

نظرات زیادی در فضای اینترنت منتشر شده است که مربوط به ساخت بهترین نوع لینک برای سایت شما است.بسیاری از این عقاید بحث های طولانی و ناخوشایندی را در پی دارند.

بهترین لینک سازی چیست؟ لینک یک سایت دولتی یا لینک سازی در سایتی که بازدید بالایی دارد؟ بهتر است لینک سایت را از یک سایت مرتبط دریافت کنیم یا از سایتی که فعالیت زیادی در شبکه های اجتماعی دارد؟

راز کوچکی که کمتر افرادی از آن صحبت میکند این است که اصلا لینکی وجود ندارد که بهترین باشد! اگر چیزی به عنوان لینک بهترین وجود داشت، گوگل کارایی اش را از دست میداد و در واقع آن وقت همه تلاش میکردند با اسپم کردن، خیلی سریع در بالاترین رتبه گوگل قرار بگیرند.

داشتن هزاران لینک از یک نوع، که به یک صفحه اشاره میکنند، موضوع مشکوکی است و میتواند علامتی باشد که نشان میدهد که صاحب سایت میخواهد این سیستم را فریب دهد.

موضوع این مقاله که به لینک سازی چیست اشاره دارد به عنوان یک قانون کلی بهتر است لینک ها را روی سایت هایی ایجاد کنید که معتبر و با کیفیت باشند و البته مرتبط نیز باشند.

در واقع لینک سازی در سایت های مرتبط در مقایسه با سایت های غیر مرتبط میتواند تاثیر مثبت تری برای سایت شما ایجاد کند.

چطور لینک سازی کنیم و چه کارهایی در لینک سازی نکنیم؟

چطور لينک سازی کنيم

بحث های زیادی وجود دارند که میگویند گوگل بدون هیچ دلیلی صاحبان کسب و کار را جریمه یا پنالتی کرده است.به این موضوعات بدون در نظر گرفتن مسایل دیگر توجه نکنید و گمراه نشوید.

در بیشتر موارد وبمستران کارهای مشکوک و یا نادرستی انجام میدهند، مثلا از یک لینک دایرکتوری هزاران لینک برای سایتشان میسازند، در نتیجه ناگهان سایت آن ها از ده رتبه برتر نتایج گوگل ناپدید میشود.

به عنوان یک قانون کلی اگر رفتار اسپمی انجام ندهید، با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد.

به صورت کلی سعی کنید با توجه به موضوعات زیر لینک سازی کنید.

  • لینک ها را به مرور زمان و از روش طبیعی بدست بیاورید.سعی کنید لینک ها را به صورت مستمر برای سایت خود بسازید.
  • برای لینک سازی، لینک نخرید.خرید لینک مخالف ضوابط گوگل است و ممکن است برای شما یک ریسک محسوب شود.
  • از روش هایی مثل تبادل لینک به هیچ عنوان استفاده نکنید.
  • در محتوای بی ارزش انجمن ها یا مقالات سایت های یا نظرات وبلاگ اسپم کار نکنید.
  • برای لینک سازی توسط شرکت ها را نیز فراموش کنید.

امیدواریم تا به اینجا از مقاله لینک سازی چیست و اینکه چرا برایمان مهم است کاملا استفاده کرده باشید.