چگونه کلمات کلیدی مناسب پیدا کنیم یا کلمات پربازدیدی را انتخاب کنیم که بتوانیم برای سایتمان ترافیک ایجاد کنیم.شما به عنوان مدیر سایت باید متوجه بشوید که کلمات کلیدی که انتخاب میکنید به چه میزان ترافیک ماهانه به خود تعلق میدهند.

کلمات کلیدی را انتخاب کنید اصلا جستجو نشده اند اما با استفاده از ابزار های صحیح خواهید دید که چند بار توسط افراد در طول ماه در حال جستجو هستند.این نوع کلمات کلمات بالقوه ای هستند که بسیار میتواند برای سایت شما کارامد باشد.

اگر به کمپین گوگل ادز دسترسی دارید و کمی هزینه میتوانید کنید، میتوانید اطلاعات خوبی را بدست بیاورید، در غیر این صورت در ادامه به ابزار های بهتری نیز میپردازیم.

اما قبل از اینکه ابزار ها را بررسی کنیم به شما بگوییم که چطور کلمات پیشنهادی محتوای خود را به بهترین شکل ابتدا پیدا کنید.

LSI های گوگل

google lsi
google lsi

google lsi2

اگر به دو تصویر بالا دقت کنید من توانستم با استفاده از موارد ابتدایی که گوگل در اختیار من قرار میدهد متوجه بشوم که چه عبارت هایی توسط افراد در حال جستجو بیشتر است.شما برای تحقیق کلمات کلیدی محتواهای خود میتوانید این کلمات را انتخاب کنید، سپس با استفاده از ابزار هایی که در ادامه خواهیم گفت متوجه بشوید که چه عبارتی در طول یک ماه چند بار توسط افراد جستجو میشود.

بنابراین نقش lsi ها در کلمه کلیدی و حتی استفاده از آن ها در متن محتواهای شما بسیار مهم است.

google keyword planner

keyword-planner
keyword-planner

ابزار گوگل کیورد پلنر که از سمت گوگل ارائه میشود میتواند به شما بگوید که چه عبارتی در طول ماه چند بار توسط افراد در حال جستجو است.از این ابزار برای کمپین های گوگل ادز استفاده میکنند اما شما میتوانید قبل از اجرا کمپین از این اطلاعات استفاده کنید.

از بابت دقت این ابزار در زبان فارسی با توجه به تجربه میتوانیم بگوییم درصد خطا در این ابزار وجود دارد.

kwfinder

kwfinder
kwfinder

ابزار kwfinder ابزاری است که بسیار خوب و با دقت بالا عمل میکند،با استفاه از این ابزار میتوانید به داده های زیادی دست پیدا کنید که بتواند به شما در تحقیق کلمات کلیدی کمک بسزایی انجام دهد.

محدودیتی که شما در این ابزار دارید این است که اگر اکانت شما Free باشد قادر به جستجو محدود کلمات هستید و نیاز است که از پلن های غیر رایگان استفاده کنید.

با این حال پیشنهاد ما این است که حتما از حساب premium استفاده کنید تا به نتیجه درستی از تحقیق کلمات کلیدی خود برسید.

هرگونه سوالی داشتید میتوانید از قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.