بهترین CMS برای طراحی سایت، سیستم مدیریت محتوا (Content Management System) که بیشتر به صورت اختصاری CMS شناخته می شود، در واقع نوعی سیستم نرم افزاری است که در طراحی وب سایت ها و آپدیت کردن آن ها نقش دارد. این سیستم امکان نشر محتوا های مختلف به صورت بصری را فراهم می کند. به بیان دیگر به کمک آن می توانید محتوای مورد نظر خود مانند متن ها، ویدیو ها، تصاویر، گیف و دیگر انواع فایل ها را در هر شکلی و فرمتی، بدون نیاز به طراحی دوباره و ادیت، اجرا و مدیریت کنید.

اگر به دنبال راه اندازی فروشگاه اینترنتی هستید، سیستم های متنوعی برای شما وجود دارد. در چند سال اخیر با توسعه انواع CMS و سایت ساز های فروشگاهی، انتخاب سیستم مناسب کمی دشوار شده است. آشنایی با ویژگی های یک سیستم فروشگاه ساز خوب می تواند به شما در انتخاب صحیح کمک کند. در ادامه چند نمونه از بهترین CMS فروشگاه ساز بررسی شده اند.

ویژگی های بهترین فروشگاه ساز رایگان

ويژگی های بهترين فروشگاه ساز
ويژگی های بهترين فروشگاه ساز

بهترین CMS برای طراحی سایت، سیستمی است که ویژگی های زیر را دارا باشد :

  1. تامین امنیت فروشگاهی بالا
  2. قابلیت ایجاد پشتیبانی و خدمات پس از فروش
  3. بهینه سازی فروشگاه آنلاین ( ارتقا سئو وب سایت )
  4. انتخاب ماژول و قالب مناسب برای وب سایت
  5. ایجاد فرایند ثبت سفارش و خرید به صورت مرحله
  6. قابلیت ایجاد درگاه پرداخت اینترنتی اختصاصی

بهترین CMS برای طراحی سایت، موارد ذکر شده را تا جای ممکن دارا می باشد و همچنین به هزینه بالایی برای قابلیت ها و امکانات خود در نظر نمی گیرد. در هر سیستمی چند مورد از فاکتور های نام برده شده، بیش از سایرین تقویت می شود. شما به بسته به نیاز وب سایت خود و انتظاری که از خروجی آن دارید، می توانید از سیستمی که موارد مورد نیاز شما را داشته باشد، استفاده کنید.

اگر قصد طراحی سایت را داشتید میتوانید مقاله طراحی سایت ساری را مطالعه نمایید.

مناسب ترین فروشگاه ساز های آنلاین در ایران

مناسب ترين فروشگاه ساز های آنلاين
مناسب ترين فروشگاه ساز های آنلاين

فروشگاه ساز پرتال : در لیست بهترین cms برای طراحی سایت فروشگاهی همیشه نام فروشگاه ساز پرتال دیده می شود. این مجموعه تحت نظر گروه نوین می باشد که به صورت تخصصی به بهینه سازی وب سایت و سئو فروشگاه های آنلاین می پردازد.

فروشگاه ساز ووکامرس : این فروشگاه ساز در واقع یکی از افزونه های وردپرس می باشد. با نصب آن بر روی  وردپرس که به عنوان بهترین CMS برای طراحی سایت شناخته می شود، شما قادر به راه اندازی فروشگاه خود خواهید بود.

فروشگاه ساز شاپفا : این فروشگاه ساز، امکان طراحی فروشگاه آنلاین را در قالب 4 پلان طلایی، نقره ای، برلیان و اختصاصی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. شما می توانید از قابلیت های پلان مورد نظرتان برای طراحی فروشگاه خود استفاده کنید. در صورتی که نیاز به امکانات بیشتر، می توانید پلان خود را ارتقا دهید.

فروشگاه ساز سبد خرید : سبد ساز یکی از فروشگاه ساز های فارسی است که به عنوان بهترین CMS برای طراحی سایت معرفی می شود. این فروشگاه ساز امکان ساخت فروشگاه آنلاین را برای محصولات فیزیکی و یا دانلودی فراهم می کند. خدمات این فروشگاه ساز رایگان نیست و برای استفاده از آن ها باید پلان های ماهیانه و یا دائمی تهیه کنید.